Extra informatie

- Hier vindt je alle informatie waar jij, maar ook Atelier Hobbekol zich aan dient te houden.

- De afkoelingsperiode en het recht van retour!

Ontbindingsrecht.

KLACHTEN:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via de contactpagina of te mailen naar info@atelierhobbekol.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de europese unie.  

CONTACT:

Voor verdere correspondentie en/of vragen kun je contact opnemen via de contactpagina of te mailen naar info@atelierhobbekol.nl. Dit vindt je linksboven en onderin  de webshop.

Wij zijn een betrouwbare webshop en dat laten we ook graag zien!

Allereerst zijn aangesloten bij Webwinkelkeur en dragen wij hun keurmerk. Verder mag je gerust langskomen om één en ander te verifiëren als je nog twijfelt (wel even van tevoren bellen voor een afspraak).

Via WebwinkelChecker kun je de naam van onze webshop in de zoekbalk intoetsen en ziet in één oogopslag, of onze webwinkel betrouwbaar is (mocht je nog twijfelen).

© 2010 - 2025 Sieraden Atelier Hobbekol | Exclusieve handgemaakte sieraden webshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel